środa, 23 lipca 2014

Moje rozdmuchane ego

Czasami lepiej nie czytać poczty. Dzisiaj dowiedziałam się, że choć mój tekst nie jest zły, to nie jest na tyle dobry by być wydany, co oznacza, że jest przeciętny, co jest dołujące. Wszystko co jest przeciętne jest nudne. Odkryłam jednak jak prosto zrobić zakupy na empik. com. Po prostu się klikasz i już. Dzisiaj naprawdę nie będę pisać wiele, jednak muszę przyznać, że to dołujące dowiedzieć się, że nie jest się nikim ponadprzeciętnym. Mówią idź za marzeniami. Łatwo mówić, gdy jest się utalentowanym i wszystko ci wychodzi. Gorzej gdy talentu brak, a próby kończą się porażką za porażką. Dobra. Nic mnie to nie obchodzi, bo nie zamierzam rezygnować z tego co kocham, a kocham pisać. Zadowolę się pisaniem bloga i pisaniem do szuflady. Jednak miałabym dobry pomysł na scenariusz filmu krótkometrażowego. Świat straci. Przynajmniej mam taką nadzieje, choć to może to tylko moje rozdmuchane ego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz