czwartek, 10 lipca 2014

Jestem kobietą wykształconą

Obroniona! Nareszcie mam prawdziwe wakacje! Zaraz zadzwoniłam do Artysty ( który od początku wiedział, że tak będzie) mamy, Ellie i Damona. Ellie oświadczyła, że musimy to oblać. Wieczorem mamy wpaść do knajpki i zaszaleć. Oczywiście ona sama żałowała, że nie ma tego jeszcze za sobą. W każdym razie mam już wykształcenie wyższe. Jestem kobietą z klasą, na poziomie, a przede mną jest cała przyszłość z różnorodnymi możliwościami, które czekają na absolwenta studiów. Mam nadzieje, że nie jest to bezrobocie. W każdym razie zastanawiam się czy nie napisać do Angeli. Czy ja wam pisałam, że Angela już zaliczyła? Udało jej się. Oczywiście żałowałam, że nie było jej dzisiaj ze mną, ale cóż... poradziłam sobie bez niej. Życie. Nie wszystko musi być idealne. Lecz dzisiaj mówiąc szczerze jest! Obroniona. Cudownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz