wtorek, 1 października 2013

Zapraszam do biblioteki!

Nowy rok akademicki. Powrót z urlopu jest jak wypicie soku z cytryny. Nie chcę narzekać, więc zakończę temat. Samotna byłam w grupie, bo nikogo znajomego. Dobra, zamykam się. Natomiast aby nie narzekać, a powiedzieć coś pozytywnego to zauważę, że zaczął się październik mój ulubiony miesiąc. To właśnie w nim poznałam Toma i przeprowadziłam się do Salem! Aha i chcę wam polecić kilka świetnych książek:
1. Miasto Kości Casandry Clare - tak, tak to na jej podstawie powstał film. Opowieść o Jacie, Simonie i Clary jest dobra na jesienny wieczór, gdy nie ma się na głowie licencjatu i innych męcząco- irytujących zajęć.
2. Intruz. S. Meyer - Mnie osobiście ta książka się spodobała z powodu Wandy i Iana. Nie przepadam za Melenie, ale to kwestia gustu. Film też jest, ale najpierw książka, bo chyba nie chcemy aby czytelnictwo w Polsce przegrywało z telewizją?
3. Seria Eve Duncan Iris Johansen - po prostu ciekawa seria, bohaterzy, akcja. Gdy już mamy w rękach kubek z kakao to ta książka pomoże nam zrobić z tego naprawdę dobry wieczór.
4. Seria ulica strachu R.L. Stine - choć czytałam to ładnych parę lat temu to mam sentyment do serii. Każda historia ciekawa, aż nie można się oderwać.

Na razie tyle, zapraszam do biblioteki by w jesienno- zimowe wieczory zagłębić się w świat akcji i rozrywki. Nie potrzeba dalekich podróży, by przeżyć przygody. Wystarczy tylko wyobraźnia i książka. Pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz