niedziela, 27 października 2013

30 rocznica ślubu moich rodziców czyli błagam o pomoc!

2011.10.10

Kurczę mam nie mały problem. 30 rocznica ślubu moich rodziców. Nie mam pojęcia co kupić moim rodzicom. Gdyby mama i Artysta byli normalni, to byłoby proste, ale oni są inni. Szukałam pomysłu wszędzie i nic. Pomysły, z których nic nie wyjdzie:
1. Wycieczka na weekend - totalna romantyka, wiadomo, ale nie dla mej kochanej mamy, która nie znosi podróżować, a Artysta nie może wziąć wolnego. Tak, więc klapa numer uno.
2. Kolacja w restauracji - Moją mamcię to brzydzi. Po przeczytaniu niektórych gazetowych artykułów nie dziwię się. A po za tym Artysta nie wybaczyłby mi tego. tak, więc kolejny pomysł do kosza.
3. Zdjęcie z grawerowaniem - No way - powiedziałby Artysta, który jak każdy Artysta chyba, ma swoje dziwactwa i nie cierpi się fotografować. Czasem niespodziewanie z moją mamuśka, tak, ale nie pozwala umieszczać swego zdjęcia nigdzie. Leży na dnie szuflady i nigdy nie ujrzy światła słonecznego.
Tak, więc problem. I błagam, błagam o radę. Niech mi ktoś życie uratuje i coś doradzi. Błagam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz