środa, 16 października 2013

O wszystkim i o niczym czyli jak pogrzebałam marzenia

Dziś będzie o wszystkim i o niczym. Jest mi smutno. Zawsze chciałam zostać pisarką, ale chyba nic z tego nie będzie. Ostatnio przegrałam w konkursie na chomiku. :(. Tak więc zakopuję swoje marzenia

            Lilie
          zwiędły
          odeszły 
          Niech spoczywają w pokoju 

Cóż, chyba po prostu nie mam talentu. Aha dzisiaj słyszałam zdanie, że dużo osób spędza bezproduktywnie czas przed komputerem. Nie wiem jaka jest prawda, ale ja uwielbiam pisać swojego bloga i nie mam zamiaru przestać. Być może to rzeczywiście bezproduktywne ( biorąc pod uwagę mój marny talent literacki i przegraną w konkursie literackim) jednak jeśli coś sprawia radość to chyba nie jest tak do końca bezproduktywne, prawda?
                                                                                                          Wasza zmartwiona Sunny  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz