piątek, 26 lipca 2013

Idealny prezent

06.03.2010

Zbliżają się moje urodziny. Tom jest coraz bardziej zdenerwowany. Być może dlatego, że uważa iż jestem zbyt wymagająca w kwestii prezentu. Stanowczo zaprzeczam tym plotkom. Nigdy nie powiedziałam, że coś mi się nie podoba. Mógł to wyczuć. Czyżby istniała męska intuicja? Oto lista prezentów, których wolałabym nie dostać od chłopaka:
1. Książka 1000 diet - że niby jestem gruba? Rany. Nie płacz. Mówiłaś, że się odchudzasz. Powinieneś zaprzeczyć, itd...
2. Książka - No bo doprawdy czy wiecie co może nas zainteresować? Tylko nie romans proszę.
3. Perfumy. - Nie wiem. Zawsze się dziwnie czuję jak dostaję piękną buteleczkę. Że niby śmierdzę czy jak? No chyba że to perfumy których na co dzień używam.
4. Ciuch. - Nie mam gustu? Powiedź wprost kochanie.
5. Wszystkie kartki typu jesteś jedyna i miśki w kształcie serca - Po prostu nie chce mu się o mnie myśleć. Bierze pierwszą rzecz z brzegu, byle by mieć spokój.

Podsumowując chłopak musi się zastanowić. Musi wiedzieć co lubię. Wtedy wszystko gra. Co bym chciała dostać?
1. Płytę z ulubionym wykonawcą.
2. Puchatego misia, w którego ramię mogłabym się wypłakać gdy on nie przyjdzie ( bo w głębi duszy jestem jak mała dziewczynka)
3. MP4
4. Album na nasze wspólne fotografie.
5. Bukiet czerwonych róż i romantyczną kolacje we dwoje.
6. Obejrzany we dwoje film na DVD
7. Wypad we dwoje, potańczyć i się przytulać.
8. Bilety do kina na fajny filmy
9. Cały dzień tylko dla mnie.

Krótko mówiąc urodziny z nim. I nie ważna jest sceneria. Czemu tak trudno to pojąć? Czasami nie rozumiem facetów. To jednak prawda. Faceci są z Marsa, a kobiety z Wenus.    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz