niedziela, 3 sierpnia 2014

O czym rozmawiają chłopcy gdy są sami?

Powinnam zanotować to już w piątek, ale wolałam po prostu świętować. Małe przyjątko urządziłam i bawiłam się świetnie. Otóż, jestem już oficjalnie przyjęta na magisterkę. Niedługo więc będę musiała pisać pracę magisterką, ale nie zamierzam przerywać pisania dla przyjemności. Zbyt kocham to, aby zrezygnować. W każdym razie usilnie próbuję zaprzyjaźnić Ellie z Angelą. Chłopcy nie mają takich problemów. Damon i Tom spędzili pół wieczoru gadając w kącie, zapewne o piłce nożnej i innych rzeczach, o których gadają faceci. Nieraz pytałam o to Toma, a ten zawsze milczy, jakby to była jakaś tajemnica. Być może jest. Tom kiedyś chciał się dowiedzieć o czym rozmawiają dziewczyny, gdy nie ma chłopaków w pobliżu, ale dostał po nosie i przestał się dopytywać. Kobiety są z Wenus, a mężczyźni z Marsa i niech tak pozostanie.

1 komentarz:

  1. Spieszę powiadomić Cię o tym, że ocena Twojego pamiętnika została wykonana i pomyślnie opublikowana na Internetowym Spisie!
    Twoim ostatnim zadaniem wg. naszego regulaminu jest skomentowanie pracy oceniającej.
    Życzę przyjemnego czytania oceny.
    Pozdrawiam,
    oceniająca CarolleOfficial.
    [internetowy-spis.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń