piątek, 3 stycznia 2014

Postanowienia noworoczne

Zastanawiałam się nad noworocznymi postanowieniami. No wiecie, że niby nowy rok sprzyja zmianom i tak dalej. Tyle, że moje życiowe, noworoczne zmiany trwają zazwyczaj około dnia lub dwóch po czym wracam do starych przyzwyczajeń. Dlatego w tym roku myślałam nad czymś czego mogę dotrzymać i uznałam, że naprawdę nie ma takiej rzeczy, bo jak już wam mówiłam kiedyś nie posiadam czegoś takiego jak silna wola. Może powinnam o czymś takim pomyśleć, ale właściwie to moje życie i jak słyszałam w jednej z reklam nie zamierzam się ograniczać. Moje życie, moja sprawa, a ja cenię sobie wolność. Więc w tym roku jest wolna od jakichkolwiek przyrzeczeń noworocznych, a co za tym idzie żądnego nie złamie. No cóż ktoś może powiedzieć, że nie stawiam sobie wyzwań, ale ja po prostu zamierzam chwytać życie takie jakie jest i nie zastanawiać się, że robię coś źle. Co wy na taką postawę w nowym roku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz