niedziela, 19 stycznia 2014

Masz to na co godzisz się...

Zamknięta w sobie szukasz ucieczki 
boisz się wyjść, boisz się chcieć 
wiem jak jest trudno strach przezwyciężyć 
na przekór życiu nadawać mu sens 

wszystkim nam brakuje szczęścia 
masz to na co godzisz się 
każda droga jest łatwiejsza 
gdy widzisz to, co dobre jest 

mam dużo sił, lecz ufać nie będę 
choć dobry los dał co chciałam mieć 
kiedyś dla ciebie byłam diamentem 
zmienił mnie czas, zmieniły mnie łzy 

wszystkim nam brakuje szczęścia 
masz to na co godzisz się 
każda droga jest łatwiejsza 
gdy widzisz to, co dobre jest 

wszyscy tak pragniemy szczęścia 
masz to na co godzisz się 
każda droga jest łatwiejsza 
gdy widzisz to, co dobre jest

Wszystkim nam brakuje szczęścia
Masz to na co godzisz się
Każda droga jest łatwiejsza
Gdy widzę to, co dobre jest

Wszyscy tak pragniemy szczęścia
Masz to na co godzisz się
Każda droga jest łatwiejsza
Gdy widzę to, co dobre jest*

W pełni się pod tym podpisuję. Śliczna piosenka. Cudna.

* tekst zaczerpnięto z http://www.tekstowo.pl/piosenka,kasia_kowalska,to_co_dobre.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz