niedziela, 8 grudnia 2013

Lubię to!

Uwielbiam krajobraz zimowy, naprawdę. Tak więc, gdy tylko miałam wczoraj czas przebłagałam ( choć to za dużo powiedziane, bo nie stawiał oporu) Toma i poszliśmy na spacer. Uwielbiam śnieg. Dodaje takiej aury tym bardziej, że zbliżają się święta Bożego Narodzenia i bez śniegu to jest smutniej. W każdym razie zabrałam go na obchód po sklepach, bo muszę zacząć szukać prezentów świątecznych. Mamie już kupiłam! Taką fajną książkę, ale nie mam pojęcia co takiego chciałaby Daria i Angela i oczywiście Maks. Chciałam delikatnie podpytać o to Toma, ale on był jakoś dziwnie milczący. Naturalnie nie kupowałam prezentu dla Toma, chce mu zrobić niespodziankę. No i mój braciszek też coś dostanie. W mowie facebookowej święta lubię to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz