piątek, 13 grudnia 2013

Druga szansa czli czy powrót w związku jest dobry czy zły?

Spotkałam się z Mary, dawno jej nie widziałam. Jej córeczka Charlotte, jest śliczna! Gdy ją zobaczyłam poczułam, że może kiedyś chciałabym być matką i że być może  nawet byłabym w tym dobra. Gadałam z Mary o Maksie. Ona ma do mnie pretensje, że pomogłam mu się zejść z Weroniką. Ona uważa, że jak dziewczyna raz go skrzywdziła to z pewnością zrobi to ponownie! Ja się z tym nie zgadzam. Uważam, że każdemu należy się druga szansa i widać, że są ze sobą szczęśliwi. Po za tym Maks sam mnie o to poprosił, a że pomagał mi niezliczoną ilość razy nie prosząc o nic w zamian, nie mogłam mu odmówić. Reasumując, byłabym złą przyjaciółką, gdybym mu nie pomogła. Kocham go. Nie mogłam inaczej i Mary musi to zrozumieć, jeśli chce byśmy przyjaźniły się dalej. Czy wszystko musi się komplikować? Jak jedną osobę uszczęśliwiam to druga na mnie się wkurza. A ja jestem po prostu sobą.

1 komentarz:

  1. Zgłoszenie bloga do oceny należy złożyć w zakładce ,,Zgłoszenia", w przeciwnym razie zostanie ono zignorowane!
    http://internetowy-spis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń