wtorek, 31 grudnia 2013

2013, ja, przyjaciele taniec i Tom czyli mój sposób na sylwestra

Miałam dzisiaj nie pisać, ale nie mogłam się powstrzymać. Muszę wam powiedzieć, że gdy Tom powiedział dziś seksownym tonem, że zobaczymy się wieczorem to aż mi serce zabiło szybciej. A Angela wygląda cudownie w swojej sukience.  A po za tym nie mogę się doczekać północy i fajerwerków. Aha no i taniec jest fajny, ale jak w zeszłym roku byłam na placu w sylwestra to nie było fajne. W każdym razie pewnie się już nie odezwę w tym roku, a lubiłam go jak już mówiłam wczoraj. Trzymajcie się blisko przyjaciół i bawcie się dobrze.
                                                                                                    Wasza nadal tkwiąca w 2013 roku
                                                                                                                         Sunny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz