piątek, 22 kwietnia 2016

A gdyby tak?... czyli wysyłam w świat przesłanie

Gdyby tak sobie kupić bojówki? Gdyby tak sobie kupić je kupić i aby miały kolor szaro-biały? Ja tak zrobiłam, wybrałam się do sklepu, zakupiłam i dobrze mi z tym! W końcu jest wiosna czas rozkwitu i muszę wyglądać pięknie. Lecz pamiętam by nie czynić tego kosztem bliźniego i nie kupuję tam gdzie wykorzystują pracowników.  To znaczy tam gdzie wiem, że dają pracownikom marne grosze i karzą pracować ponad siły. Są tacy ludzie. Wiosna. Piękno. Nie tylko ciała lecz duszy. Żyj i daj żyć innym. W życiu pieniądze nie są najważniejsze. Liczą się owszem. Dają możliwości. Lecz nigdy nie zrobią ze mnie swojego niewolnika. Przynajmniej postaram się, aby tak nie było. Wolność, to w życiu cenię i miłość, rzecz jasna. Ona też daje możliwości, a nikogo nie rani. No i potrafi uszczęśliwić. Powiem to głośno Kocham! I niech to przesłanie leci w świat.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz