sobota, 30 listopada 2013

Wilk nad tobą wisi!

2012.04.01

Pogodziłam się z Tomem, sytuacja między nim a Kathrine wyjaśniła się. Okazało się, że nie do końca powiedział jej że jest jego byłą dziewczyną, ale tylko dlatego, że wyjechała, a on myślał, że nigdy więcej jej nie spotka. Takie to słodkie, że nie chciał jej zranić, prawda? Nieprawda! To było normalnie chamskie z jego strony, bo powinnien jej powiedzieć, ale męskiego punktu widzenia nigdy nie zrozumiem, więc mu wybaczyłam. Dziś prima aprilis. Trudno mi o tym zapomnieć wciąż słyszę o Angie, Darii, mamy i reszty głupie żarciki, na które tak koło 10 przestałam już zwracać uwagi. No dobra, ale i tak nikt nie przebije żarciku mojej małej kuzynki, która wkurzona ciągłym oszukiwaniem wrzasnęła
- Patrz wilk nad tobą wisi!
Cóż tak optymistycznym żartem kończę ten wpis.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz