sobota, 30 listopada 2013

Gdy była dziewczyna, staje się nie byłą dziewczyną

Życie to skomplikowane, i niedające się poukładać tatajstwo i nigdy ale to nigdy nie możesz powiedzieć że w twoim życiu będzie spokój. Ja tak myślałam i popełniłam błąd. Jak inaczej to określić? Względny spokój który zapanował z chwilą, gdy Tom dowiedział się o Maksie ( właściwie sama nie wiem czego?) runął jak domek, gdy poznałam byłą Toma. Kathrine jest piękna, inteligentna i Mati patrzy na nią jak w obrazek. Na dodatek Daria, zamiast mnie uprzejmie wspierać w mojej paranoi zniknęła gdzieś i wygląda na to że zostałam sama. No więc zadzwoniłam do Maksa. No bo miałam sama siedzieć? Przecież to nie było, powtarzam nie było nic zdrożnego. Tylko, że ja wiem co by powiedziała Daria, a policzki mnie pieką. Straszne jest moje życie. Ja wiem, że to już było i już o tym pisałam, ale ten Maks. On zawsze jest przy mnie i ja nie umiem się zdecydować. Umiem powiedzieć mu kocham cię i mówię to szczerze, co tylko źle o mnie świadczy, ale gdy Tom mi się oświadczył ( a jakże zrobił to!) to się zgodziłam, choć ( wcale, ale to wcale nie romantycznie) znalazłam parę powodów dla których z tym ślubem to powinniśmy zaczekać. Ja wiem, że Daria to już pognałaby do ołtarza, tak jak mnie kiedyś nakręcała z tym jej hiszpanem. A Angela wcale nie lepsza. Wiem, że marzy o chwili kiedy jej Ernesto się jej oświadczy ( oczywiście że będę świadkiem, a przynajmniej druchną) tak czy inaczej ja tak nie mogę. Podświadomość każe mi się zapytać czy ja aby z tym ślubem nie zwlekam z powodu Maksa, ale ja jej się każe zamknąć i mówię, że szkoła itd. Na razie nie mogę. Zresztą to chyba nieaktualne bo Tom mi się oświadczył nim spotkał Kathrine, a teraz nie daje znaku życia. Znaczy się owszem, wiem, że nic mu nie jest. To znaczy tylko do czasu aż go spotkam i jego całą Byłą, bo wtedy to go chyba uduszę. Jak mogę inaczej? Mógłby zerwać. Albo lepiej nie. Mógłby ją walnąć tak w moim imieniu. Bo ona mnie wkurza. Nie powinna mi zabierać chłopaka. Życie jest irytujące. Oto wiersz, który napisałam pod wpływem całej tej sytuacji.
Życie bywa uciążliwe
jak to tylko jest możliwe
gdy twój chłopak spotyka byłą dziewczynę
zginaj palce w pięść
i podbij jej oko lub tylko twarzy część.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz