sobota, 13 lutego 2016

Motywacja non stop

Cóż zabieram się za wiosenne odchudzanie. Idę za radą piosenki Możesz iść szybciej niż niejeden chciałby biec ( akurat w moim przypadku wątpliwe) Możesz mieć wszystko czego tylko chcesz ( super! I przysiad). Pokaż na co cię stać ( skłon) ale nie jeden raz ( czy on mi kurde czyta w myślach?). Macie motywacje? Moja zdechła po jednym dniu. Przejdę na dietę. Po ptasim mleczku. Uwaga ptasie mleczko, wbrew nazwie jest kaloryczne ( i niezbyt zdrowe jak jego krowi odpowiednik). Jak mawia mama najlepsza dieta to NŻT czyli po prostu Nie Żryj Tyle. Tak czy inaczej w tym roku na lato będę laską. Wbrew naturze, która mnie tą urodą nie obdarzyła. No cóż mam chłopaka, który mówi mi że jest piękna. Tak więc kto by się przejmował naturą, która być może jak to kobieta była trochę nieobiektywna, a któż lepiej oceni kobiecą urodę niż przystojny facet? Lustro, moi drodzy, lustro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz