poniedziałek, 6 lipca 2015

Filmowy ranking 2015 - pierwsza połowa roku

Moje ulubione filmy tego roku ( jak dotąd)

1. Gwiazd naszych wina - wzruszył mnie i... chyba właściwie więcej nie muszę mówić. Ogólnie, że biorąc nie wzruszam się na filmach, ( może jednak tak, bo było kilka takich filmów) a w każdym razie takich filmów nie było wiele, więc polecam.
2. Wiecznie żywy - Poszukuję tej książki w bibliotekach jak na razie bez rezultatu. Film mi się podobał. Mimo dziwnej tematyki. No cóż jak pisałam już kiedyś dziwne, że teraz to powiem zombi mogą być przystojni.
3. X men przyszłość, która nadejdzie - Niby grają mutanci. Niby to nie moje klimaty, ale uwielbiam Raven, Hanka i jeszcze kilka mutantów. W każdym razie podobał mi się.

Na razie zakończę moją listę na tych trzech filmach. Pewnie wkrótce dopiszę na tę listę jakiś film, ale na razie... biorę się za książki. Tak w ogóle znacie jakiś film godny polecenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz