środa, 18 marca 2015

Brzydkie kaczątko - czyli tym razem oddaje głos komuś innemu

Moja koleżanka, która czytała swojej małej kuzynce bajki stwierdziła świat jest niesprawiedliwy, a nawet nie świat ile autorzy bajek. Jej monolog zaczynał się od słów "Byłam brzydkim kaczątkiem i co? O północy nie zmieniłam się w pięknego łabędzie, ale czemu nie należy mi książę z bajki? Nie, my dziewczyny zawsze byłyśmy przedstawiane jako te, które muszą być piękne, a małe dzieci, a konkretnie dziewczynki są utwierdzane w przekonaniu, że muszą być piękne, bo takie są postacie z bajek. Księżniczki były piękne, więc znalazły faceta, ale mężczyźni? Ha! Ich powinniśmy kochać za wnętrze. Każdy współczułby Bestii, gdyby Piękna go porzuciła, ale czy ktoś by współczuł brzydkiej, owłosionej babie, która by nie znalazła faceta? Nie! Brzydkie kobiety to czarownice! Co za... nazwijmy to łagodnie niesprawiedliwość. Życie dziewczyny jest ciężkie. Nie każdy wygląda idealnie. Ja chcę znaleźć miłość, aby mnie pokochał ktoś za to jaka jest jestem, mimo wad. Czemu każdy oczekuje, że ja będę przymykać oczy na wady innych, podczas gdy moje wymiary mimo iż nie są perfekcyjne to nie są straszne. Czasami boję się, że będę sama, ale nie chcę stać się jedną z tych co złapią faceta, po to aby go mieć. Jak myślisz Natalko znajdę sobie faceta? Albo inaczej czy Tom ma brata?" 
Droga kochana Rachel, tęskniłam za tobą! Niestety Tom ma tylko siostrę bliźniaczkę, śliczną co prawda, ale nie o to przecież chodzi. Oczywiście, że znajdziesz sobie faceta i nie zmniejszaj wymagań. Ten jedyny pokocha cię za to jaka jesteś i będzie lubił za każdą z wad. Mam nadzieje, że wkrótce przyjedziesz do Salem i zamieszkasz tutaj. Według Kat są tu bardzo fajne akademiki, a mogłybyśmy śmiać się całe noce jak dawniej. Bardzo mi tego brakuje.
                                                                                Twoja przyjaciółka
                                                                                               N.

Ps: Pewnie niektórzy z was nie wiedzą kim jest Rachel. Niedługo się dowiecie. Zamierzam założyć nową zakładkę "wpisy z pamiętnika 2 - tak to się zaczęło" i tam Rachel odgrywa ważną rolę, bo cóż była dla jak siostra bliźniaczka. Więcej o tym już wkrótce!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz