środa, 26 listopada 2014

Dwa światy

Tom zaproponował byśmy zrobili imprezkę. Nie taką jakąś dużą, ale takie kameralne spotkanie wśród znajomych. Zaproponował nawet bym zaprosiła Maksa. Pytałam czy jest jakaś okazja, ale on stwierdził, że chyba nie musi być żadnej okazji by się spotkać ze znajomymi. Może to i prawda. Ostatnio trochę wypadłam z obiegu. Tylko nauka, i pomoc w schronisku. Tom dodał, że chciałby poznać moich nowych znajomych. Być może to jest prawdziwy powód, bowiem dotąd unikałam spotkania Ellie i Damona z Tomem. Odpowiedziałam, że przecież ich zna. Chyba prawdziwy powód jest taki, że takie życie z nutą tajemnicy mi się podobało. Ta impreza ma być przełomem. Połączaniem dwóch światów, których ja jestem łącznikiem. Ech, nie odpowiedziałam mu czy się zgadzam i czy będę, ale chyba muszę mu odpowiedzieć, że tak, zgadzam się na to. Inaczej zacznie podejrzewać nie wiadomo co. Być może ja też zaczęłabym podejrzewać. Zaczynam się zastanawiać czemu mi to przeszkadza. Co by na to powiedział mr. Freud?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz