poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Jestem na wakacjach

Jestem na wakacjach. Sama. Niestety. Życie powinno mnie już nauczyć, że ludzie, których kocham mnie zawodzą, a właściwie zostawiają mnie, gdy opuszczam nasze ukochane miasteczko Salem. Oczywiście, że wykłócałam się z Tomem. Oczywiście, że przekonywałam Angie, aby ze mną pojechała. Wszyscy mnie opuścili. Na nic zdały się błagania. Mimo to z uniesioną głową postanowiłam stawić czoło światu i przyjechałam w to miejsce. Malownicza kraina pełna parków ( takich zwyczajnych jakich pełno wszędzie) i w sumie to wszystko. Jednak jak mogłam odmówić gdy ciocia Isabell tak ładnie o tym opowiadała? W jej hotelu był wolny pokój i cóż przyjechałam. To by było na tyle. Nawet ponarzekać nie mogę. Wszyscy mówią "przecież jesteś na wakacjach". Tęsknie za nimi. Strasznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz